vrijdag 22 oktober 2010

Google komt met 7 voorspellingen omtrent bannering


  • 50 procent van de advertentiecampagnes bevatten videoadvertenties

  • Adverteerders beginnen hun advertenties steeds meer af te stemmen op een bepaald publiek.

  • Het gebruik van de smartphone stijgt snel, mobiele banners worden steeds populairder.

  • De ‘klik’ is de belangrijkste manier waarop adverteerders hun campagnes kunnen meten, maar niet altijd de beste manier. Vooral bij een awareness campagne. Door nieuwe opkomende meettechnologieën, zullen er vijf ‘metrics’ zijn die adverteerders belangrijker beschouwen dan de ‘klik’.

  • In 2015 zal 75% van de advertenties op het internet dezelfde sociale uitstraling hebben als de huidige nieuwsartikelen.

  • Rich Media adverteren maakt het mogelijk veel creativiteit en interactie op te roepen tussen gebruikers en adverteerders. Dit zal toenemen tot 50% door organisaties die hun merk willen bouwen.

  • Flash Banners zal in 5 jaar gaan groeien tot een markt ter waarde van 50 miljard dollar.



Lees volledig stuk hier: google

Geen opmerkingen:

Een reactie posten